Underbara onsdag.

Haft en uuunderbar dag.
Min älskling skulle inte jobba idag så vi gick upp vid tio och hämtade våran saknade vovve.
Sen åkte vi hem, åt frukost och decka och sov lite till:)

Sen har vi varit på Stovner center och shoppat massa.
Blev 2 mat bøcker, (tapas och thai), en festfixar bok, 4 jättefina ljushållare som ser ut som lutosblommor, stavmixer, ugnsform i glas, en rolig kylsskåpsmagnet där det står en man och en kvinna och kvinnan säger till mannen: "Im not bossy, My ideas are just better than yours" Haha, klockren!
Sen køpte jag nya tjocka sockar så att mina føtter är varma i vinter:)
Det är en del till men märker hur ointressant detta børjar bli, haha!

När vi kom hem så lagade jag mat som vi VRÄKTE i oss før vi va extremt hungriga.
Nu när man äter Lchf så är det inte så lätt att bara ta nått litet att äta som en korv, så det gäller att planera lite mer, men man vänjer sig nog med det med.

Det det blev till middag idag är:

Biffar med fetaost och koriander
Min asagoda blomkålspure som jag ändrade lite och hade i spenat med.
(koka blomkål i matgrädde, inte før mycket før då blir det rinnigt, lägg i spenat och när blomkålen är mjuk nog så mixra det, salt, peppar, vitløk och vips, klart!)
Champignoner i gräddsås och broccoli!

Detta är nog det godaste jag ätit på lääänge.






Førresten så när vi va och shoppa så svimma en gammal tant i rulltrappan och ramla bakåt och fick sin shoppingrullbag øver sig, va läskigt att se:S Sprang fram och hjälpe henne och trodde hon va død først:S
Men hon vakna till och va rätt shockad, ambulansen tog med henne. Berit hoppas du mår bra nu!


Nu ska jag mysa med man och hund och njuta av att ha min husband hemma<3

Kommentarer
Postat av: aurora

MERA MAT DEN HÄR VA MYCKET GOTT

2010-09-30 @ 07:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0