Regn, regn och åter regn..

Klagar inte ska ni veta, Jag njuter av regnet så länge jag kan før jag vet att det kommer bli värre, mycket värre:(
Där vi bor snøar det nått så sjuuuukt mycket, känns som Nordpolen här när vintern har kommit:S
Så regna før all del, ska ut och hoppa i vattenpølar sen bara før att.

Ringde till Kyrkan som jag och Morten vill gifta oss i, Morten är døpt och konfirmerad där och det va lite viktigare før honom än før mig vilken kyrka vi tog (nu får jag bestämma allt annat, muahaha).

Iallafall ringde jag idag, vi har førsøkt ringa flera gånger innan men nu kom jag äntligen fram.
Och... BOKAT:) Blev så himla glad før jag vet att många gifter sig runt den tiden vi vill gifta oss så jag va lite orolig øver att det kanske redan var bokat:)
Men allt gick så himla smidigt, så nu är man ett steg närmare:)

Nu har det gått 2 veckor och 4 dagar sen jag børjade med Lchf, har inte ätit chocklad på 2 veckor och 4 dagar.
Detta har ALDRIG hänt!! Jag är en chokoholic på riktigt! Men jag tror att mitt socker beroende är BORTA!!!

Är ganska chockad øver detta egentligen, jag som älskar allt som är søtt och brunt och smakar choklad:)
Är sjukt glad øver detta, minns till exempel när jag jobba så mycket och hann aldrig laga mat och istället før att kanske køpa nått färdigt eller laga nått så gick jag till bunnpris, køpte 200 g chocklad och tryckte i mig det med 3 glas mjølk typ. Lunch och middag, två flugor i en smäll!

But those days are gone! Och gud vad glad jag är før det.



Måste berätta om en annan grej, vi såg på nyheterna att en Iransk man hade mørdat han fru och två barn, dom letade efter honom øverallt men dom hittade honom inte, idag på nyheterna hør man att han nu även har mørdat sin äldsta dotter som inte bodde hemma och även tatt hans egna liv.

Hur tragiskt är inte detta? Jag blir så illa berørd och får så ont i hjärtat bara jag tänker på det.
Jag frågar mig varfør? Dom på nyheterna säger att deras "experter" tror att han va så deprimerad och kände att han skyddade sin familj mot världen genom att døda dom och sen sig själv.. BULLSHIT!!!

Orka va så jävla politiskt korrekt!!! Jag skiter i vad folk tycker nu men fyfaan før muslimska extremister som førstør allt som den muslimska tron egentligen står før. Jag tror utan tvekan att han dødade dom før att dom antagligen blivit før "Norska" och dom var en skam før familjen i Iran och den "muslimska" tron.
Jag blir så førbannad och kan førstå varfør folk har førdommar mot muslimer, hur ofta hør man något som är positivt? Såg en artikel om ett gäng muslimer som brände den Svenska flaggan pga av dom JÄVLA karikaturerna!!
ÅÅÅh, men allt dom gør som førstør i världen då? Har fan go lust att ställa mig och bränna den Iranska flaggan!!!
Jag hatar att dom utnyttjar sin tro och att dom kan bete sig hur som helst utan att folk får reagera før då är man rasist! Åt helvete med det!!!!!

Nej jag blir bara mer och mer førbannad før varje ord jag skriver så hejdå!

Kommentarer
Postat av: iidaa

du få gärna berätta om din diet :)

2010-09-25 @ 03:50:53
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0