Natt inlägg!

Kom hem før en liten stund sen från en myskväll hos Kicki, vi lagade mat (Kyckling, blomkålsmos och broccoli. Gjorde detta hemma och Kicki och Linn va nyfikna på att prova och det blev succe:)) Sen kollade vi på filmen "The Game" Har inte sett den innan, vilken sjuk film!! Va man inte paranoid innan man såg den så blev man det efteråt, det kan jag lova er.

Va inte allt før roligt att åka hem från Kicki och tro att nån va efter en hela tiden och att nån skulle va hemma och skrämma mig när jag väl kom hem! Men jag klarade mig:)

Imorgon ska vi hämta Issie:) Dom som hyr ena delen av huset är väldigt glada i Issie och hon den ena ville gärna låna henne før hon skulle ut i skogen och springa massa, och så har dom en katt och Issie älskar katter, så hon har säkert haft det väldigt bra:) Men nu är det dags før henne att komma hem. Det är alldeles før tomt här hemma utan henne!

Nu ska lägga mig och läsa ur "hypnotisøren" som jag blivit rekommenderad av Linn.
Verkar väldigt spännande men fortfarande inte kommit helt in i handlingen.


Här är 1 kort från ikväll och 1 från maten igår som vi även åt igår.










PS. Bara så ni vet folket så kommer det handla ganska mycket om min kost och maten jag äter, viktnedgång, brøllopsplaner och lite annat roligt som händer och även tråkigt som händer framøver.

Så jag varnar er att det kan bli otrooligt ointressant før er som inte är intresserade av detta:)
Just so u know;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0