Jamen gokväll min vän.

Igår va jag på Make up store och fick en make up vägledning, mycket lärorikt:)
Lärde mig bland annat att om man får finnar på käklinjen beror det på stress, får man det på halsen är det magen som inte stämmer och mellan øgonbrynen, jo då är det lever som lider.

Lärde mig massa annat med:) Køpte en hel del smink också, farligt:S Hade ju 500 kr i presentkort som tur var annars hade det blitt lite väl.

Sen åkte jag och møtte Kicki och føljde henne till flygtåget och sen åkte jag till Ronni och sen till Steffen, mycket åkande fram och tillbaka:) Så lagade vi mat, kollade på X factor, spelade spel och drack massa vin.
Sen blev det utgång, hade sjukt kul!!

Sen idag åkte jag och Morten till Loppis:) Och sen åkte vi och åt middag med Morten kompis och hans flickvän.

Nu ligger jag i soffan och kollar på 27 dresses som verkar sjuuuukt dålig och bara är halvdød.

Hejdå och ha det gøtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0