Efterfrågad uppdatering.

Såg att det va 2 veckor och 4 dagar sen jag uppdaterat.
Skamligt värre, men det har bara inte blitt.
Har 1000 saker att berätta och dela med mig av men det är så svårt att få ner det här ibland.

Oavsett har det varit massavis som hänt det sista, varit i Sverige ganska mycket av roliga och tråkiga anledningar men nu blir det inte hemgång på ett bra tag igen.

Ska køra en liten uppdatering här nu tänkte jag.

- Anna och Sanna flyttar till Oslo!!! Wohoo, Anna i slutet av veckan och Sanna i slutet av Oktober.
Är super glad før detta:) Nu är det bara Emmi och Johan kvar och sen är det mission accomplished:)

- Mamma och min låtsaspappa har bjudit med mig och Morten till Barcelona førsta veckan i November:)
Det blir hela familjen som åker och jag läängtar massa. Har aldrig varit i Barcelona och har bara hørt massvis bra om den staden så det ska bli så himla kul:) Äta paella, shoppa och få testa Barcelonas uteliv!

- Har faktiskt hittat brudklänningen jag ska ha:) Inte 100% säker än men den så vacker så ja typ 99% säker är jag:) Kommer inte lägga upp bilder på den än, eller vet inte om jag vill lägga upp alls, bara visat den før familjen och närmaste vännerna, vill nog att det ska bli surprise än att alla ska ha sett den:)

- Har børjat äta enligt GI metoden vilket går otroligt bra:) Gått ner 4 kg sen jag børjade før 2 veckor sedan och jag hoppas att det bara fortsätter neråt.
Det är nog det bloggen kommer handla om framøver, eller ganska mycket eftersom det är en enorm ändring av min livstil och liv øverlag.

Det har varit lite kämpigt nu i børjan, men egentligen bara när det kommer till helger och det alltid är något man ska på och man vill liksom festa till det, får ju dricka torrt vitt vin. Så med andra ord har jag fått säga adjø till mina två bästa vänner, nämligen chocklad och øl.

Men när jag nått min målvikt kan ja ju unna mig det i måttliga mängder, men nu är det stränga bud som gäller.
Tänkte lägga upp lite bilder så vi kan se føre och efter kort på mig. Kommer bli sjukt spännande att se skillnaderna och längtar verkligen massvis tills man gør det.

Det va nog det jag kom på just nu før tillfället men ska skärpa mig framøver:)


So long..

Kommentarer
Postat av: Lilli

Duktig du är :) Du kommer fixa detta galant med den viljan du har ;)

Massa kramar till dig! Hälsa mannen din!

2010-09-21 @ 08:34:42
URL: http://melilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0