Dålig stil..

.. av mig att inte uppdatera mer.
Har varit så mycket fläng hela tiden:( har ju varit tid før att skriva men då har man helt enkelt inte haft ro i kroppen.

I fredags åkte jag och Ronni till Gøteborg, det va helt KAOS!! Alla Gøteborgare var i stan JAG LOVAR!!
Men vi åt iallafall sushi på mitt sushi ställe nr 1, vi køpte resorb, lite andra nødvändigtheter och så till slut alhokol.
Våra väskor blev sjuuukt tunga efter vi hade varit där!

Sen åkte vi hem med mamma och Bernie, vi satte oss direkt på uteplatse, hällde upp ett glas vi och spela en omgång yatzy, sen var det dags att åka till Gästhuset och äta middag med Emmi, Sanna och Becka.
Det va så otroooligt mysigt, och roligt. Vi skratta så mycket och va så glada och taggade før lørdagen.

Sen åkte jag och Ronni till Aurels pappa och Annelie i Skene, där satt Lilli, Micke, Arri och hans familj.
Vi drack massa øl och prata och skratta och åt några shivapp!

Vi kom hem halv 2 ooops. Senast halv 1 hade vi visst sagt menmen, vääärt.

Vi somna och jag drømde heeela natten att jag va med och tävlade i massa olika saker, vaknade alldeles før tidigt, vi gjorde oss klara och åkte ner till gästhuset igen där en megajätte buss väntade, den tog oss till Ällekulla och där børjade Rotenkampen.

Gud vilken underbar dag, massa olika aktiveter och vi va så grymma på nästan allt! Pollenallergi ruuuules!

Sen åkte vi hem och fixa iordning oss i rekordfart!! Jag Ronni och Sanna va seriøst dom coolaste hippies ever!!
Vi hade så sjukt kul på Annas fest med mer lekar, massa trevlig folk och fantastisk stämning.
Sen skulle vi hem men av nån anledning gick vi till hotellet som va en besvikelse som vanligt.
Før dom som bor i Mark är det säkert jätte kul, men jag tycker det SUGER kamel ****.

Søndagen va minst sagt tuff, kunde inte äta førrän vid 18 tiden ca och hade träningsvärk i hela kroppen.

Måndagen va en myyysdag med tjejkväll/filmkväll med Mari, Kicki, Emmi och Anna.

Igår åkte jag och Kicki hem till Oslo och jag åkte på världens størsta førskylning, har mått så dåligt men nu børjar det bli liiiiite bättre! Hoppas hoppas att det går øver till fredag før då ska jag och min baby till Kinna igen! Mys!


Jag vet att detta ser ut som värsta rapporten men det blir så när man inte skrivit på länge.
Ska bli en ändring:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0