Snart såå..

Fick mail idag om att min Iphone är på väg:):)
Gud vilken lycka! Hatar den fula, sega och dåliga nokian jag har!!!
Kommer vara så sjukt øverbeskyddande med Iphonen.
Måste skaffa mig en sjukt bra førsäkring!

Imorgon är sista dagen innan julsemester:) Ska fixa allt infør Sverige resan på torsdag så vi bara kan åka tidigt på morgonen den 25.
Sanna och Emmi vill att vi ska følja med till hotellet. Men det känns verkligen som en sløseri med 170 kr x 2 før absolut INGENTING!!! Spenderar mycket hellre den tiden med vänner eller familj!
Men vi får se hur det blir, kanske man går till Kinna krog så kan jag och Morti dansa natten lång istället, eller inte.

Nej nu blev jag slø i huvudet. Ha det gøtt och hoppas ni får en helt fantastisk onsdag:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni slipper nog för jag tror biljetterna är slut! :( Men ni kanske kan va med före iallafall?

2010-12-22 @ 19:17:13
URL: http://sannamattssons.blogg.se/
Postat av: Lilli

Kanske kan ses när ni är här? Messa med Linn också och hon vill gärna ses :) Om ni har tid!

2010-12-23 @ 11:21:52
URL: http://melilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0