Say goodbye. Wave farewell.

Tycker inte om att helt pløtsligt inse att folk flyttar.
Blir helt tom och ledsen inombords nu.
Känner mig så otroligt självisk, men jag känner att det kommer bli riktigt tungt att inte ha er i min vardag.
Det värsta med denna staden är att det är en hållplats før dom flesta, medans før mig så blev det mitt hem, min slutstation.

Avskyr att ta farväl. Det är nog utan tvekan bland det värsta jag vet.
Ska njuta av tiden som är kvar och umgås skiten ur er.

Det va ett tag sen by the way. Tror nog ni har saknat mig:) Jag hade saknat mig:):)

Massa nytt och spännande som har hänt:)
Børjat jobba, det är väl den størsta førändringen i mitt liv just nu.
Känns helt underbart att ha nånstans att åka till varje dag:)
Trivs hur bra som helst och har jätte mysiga arbetskamrater:)

Sen har jag blitt av med hela 10 kg:) Fast vissa dagar är det typ 8 och en halv:) haha, beror på vad man har ätit:)

Ska børja skriva lite mer nu, så nu får følja med i vad som händer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0