God Jul:)

Vilken mysig dag det har varit hittils:)
Vakna tidiiigt och duscha fixa mig och åkte i all fart till Mortens familj där vi alla åt julfrukost och prata om allt møjligt.
Sen åkte vi och køpte några julklappar som Morten inte hade haft tid att køpa och jag impulskøpte 2 halsband en ring och ørhängen till ikväll:)
När vi kom hem hade vi tvätt tid, jag vet att det inte är den bästa dagen att tvätta, MEN jag tappa bort tvättstuge nycklen:S Så vi fick den nya igår och det va seriøst KRIIIS!!
Så jag slängde in den førsta tvätten, kom upp till lägenheten och børja leta efter klänningen jag ska ha ikväll.
Vad tror ni jag hittar då? Jo, tvättstugenyckeln jag hade tappat bort.
Såååå jävla typiskt!

Men nu har vi två:)

Om två timmar ska vi till Morten familj igen och äta oss halft ihjäl och ge varandra julklappar.
Kommer bli väldigt mysigt, men längtar till vi åker hem till mig imorgon!
Vill umgås med mig jobbiga och høgljudda familj nuuuu!

Och kanske kanske att man tar sig 1 vin eller 5 på kvällen imorgon.

Ha en fantastiskt fin dag mina vänner och er jag inte känner.
Skänk en tanke till alla som inte har familj eller hem! Och var tacksam før hur lycklig lottade vi är!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0