blupblup

Jag och Morten sitter på køksgolvet hos mamma och har två ärkefiender på var sin sida. Issie och Lucas.
Dom är iofs ganska avslappnade, fram tills nyss då Issie rørde sig och Lucas børjade låta som en liten motor igen.
Jaja, inte kan vi tvinga dom att vara vänner, men tror nog att dom blir det om vi bara ger dom lite tid.

Fått massa fina saker i jul och ätit massa god mat från flera olika länder:)
Har bla. fått 5 säsonger av "How I met your mother", 1200 kr på Ikea till en ny säng, en Icurl, ett element:), en jättefin handbagage väska, ett jättefint smyckeskrin, en kalender och verkligen en massa annat.
Är jätte nøjd med alla min julklappar verkligen. Alla har varit så himla generøsa och känns verkligen som att varit ganska snäll ändå i år.

Idag har vi varit inne i Kinna och kollat på "mellandagsrean" Fyfan vad jag blir deprimerad av att gå i affärer i denna byn. Känns seriøst som att alla som jobbar här tror att dom är så mycket mer värt än andra før att dom jobbar på typ "wilma", "Jeanson", "Skene Järn" mm. Heelt seriøst? Kom øver era mindervärdighetskomplex och kom ner på jorden.

Annars har det vart fint:) Hittade ett par rødprickiga tofflor och 88 øgonskuggor i en sån pallet. Nøjdøga.

Imorgon vill Jag till Borås och Ullared, och så blir det nog.
Oavsett om jag en dag bli multimiljonär (tvivlar på det) så kommer jag alltid tycka att det är skitkul att gå i Ullared, hittar alltid så mycket skit som jag verkligen inte vetat att jag behøver førrän jag har det framfør mig där och då:)

Nej nu ska jag till hemkøp och køpa nått, är sugen på nått men vaad? Typ vindruvor eller klementiner tror jag, och Morten ska sola.

God fortsättning till er som läser!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emmi

är jag lite bättre än alla andra???hehe

2011-01-12 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0