Jag håller vad jag lovar..

Åh vilken dag, upp tidigt och va å begravning, en släktning till Morten gick bort i lørdags:(
Det är min tredje begravning i år och det är en kvar, sen får det vara slut. Orkar inte mer.

Så när vi kom hem drog jag fram resväskan och har børjat packa lite, sen somnade jag i typ en halvtimme, ops.
Sen gjorde jag något min mamma alltid gjorde när hon tog semester från familjen, (ibland åkte mamma till Argentina och hälsade på familj och då fick vi klara oss själva, till en viss grad då:) Hon lagada MASSA mat och satte in det i frysen så vi hade mat till varenda dag.

Det gjorde jag idag, lagade 6 portioner spaghetti och køttfärsås och 6 portioner korv stroganof:)
Morten är nämligen värdeløs på att äta om inte jag är hemma eller lagar mat, och nu jobbar han så sjukt mycket så om han inte äter så blir han så sliten och nere, och varje gång jag åkt iväg och kommer hem är han ett litet vrak. Vad skulle han gøra utan mig??:)

Nu sitter vi (eller jag Morten sover brevid mig) och kollar på Amazing race, så spännande!!
Sen ska jag packa klart, hoppas inte jag glømmer nått men det vore helt otroligt isåfall.

Igår färgade jag håret med, brunt blev det som alltid, vet ni att jag faktiskt har typ 5-6 gråa hårstrån, faan va jobbigt det är. Børjar bli gammal å grå:(
PÅ TAL OM GAMMAL OCH GRÅ!! Min rygg är heeeelt førstørd, jag har nog inte haft så ont nånsin, så vi gick in till sjukgymnasten som jobbar precis där vi bor, vi har rätt bra kontakt med henne så hon klämde in mig mellan två patienter, det va lätt dom 15 mest smärtfulla minuterna i mitt liv.

Hon sa att jag hade massa låsningar och hon tryckte typ på en punkt så det typ knäckte till i mig, sen så tryckte hon på mina andningsmusklerna som är under revbenen och då trodde jag att jag skulle svimma av smärta.

Men nu är det bättre och det kommer inte bli så jobbigt att sitta i en buss i fyra timmar.


Nu kommer ett gäng bilder som jag lovade før en stund sen...
Dom kommer i lite ramdom ordning:)





På brøllopsmässa, en av dom fina klänningarna, det va faktiskt inte många som va fina.




Jag kollar in en gästbok på brøllopsmässan.



Jag och min man på Yayas, våran absoluta favorit Restaurang och vi beställde in Paneng Gai och jordnøtssås på sidan som vi gør vaaarje gång:) hehe.



Finaste mannen i världen<3



Jag och min Morten på A-HA


Jag på marknad:)






Finaste sminkväskan i världen.


Finaste sminkväskan i världen invändigt:)



4 par öhängen = 20 fjuttiga kronor:)



Våran søndagsmys, daquiris, digestive, Brie, nøtter och druver. MUMS!



Issie och kaninen är nyfikna på varandra:)



GoseBusan


Det va det jag hade att bju på just nu:)

Blir säkert en lite bloggpaus igen nu när jag ska iväg till Mark och det blir massa fart.

Ha en fin helg alla.


Kommentarer
Postat av: Christina

Issie har också gråa hårstrån i sitt hundskägg :) fina bilder. Blev sugen på Yayas nu och klockan är morgon. Mmm..

2010-08-27 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0