Åh det va illa..

4 Hela dagar utan en enda uppdatering:(
Humøret har verkligen inte varit på topp, men hoppas verkligen att jag det blir bättre nu.

Kollar på superfat vs superskinny, varfør är det alltid sånna program när man ska äta middag?
Mår så dåligt när jag ser dom människorna och kan inte førstå hur det kan gå så långt.

Visst jag har en del hull och är vad jag kallar "klädsam fyllig";) men när man väger så sjukt mycket som dom på tv och dom klarar liksom inte av att stå mer än ett par minuter? Det måste finnas hjälp før dom? Och en annan sak jag tänkt på är på dom jätte stora som bara ligger i sina sänger, vem matar dom???
Dom klarar ju inte av att resa sig, så vem fortsätter att ge dom all mat?? Vad ska dom gøra om man vägrar liksom?

Ja men i søndags va jag ju på marknaden:) Sålde før ca 850 kr, vet inte om det är bra eller dåligt men jag tror det är mittemellan typ, sålde bara ett endaste av mina kort:( Men det gør ingenting:) Det går nog bättre nästa gång!

Køpte såklart en del också:) 4 par jätte fina ørhängen før 5 kr paret:) Dom va superfina verkligen..
Och så køpte jag den finaste sminkväskan jag någonsin sett, den är från 70 talet och blommig:) 130 kr kostade den, och imorgon kommer kort på den, har nämligen dom bilderna på Mortis mobil.

Annars så ska jag och min man på A-ha konserten på lørdag ju och på dagen ska vi førsøka komma iväg på brøllopsmässa:) Ska se till att Morti køper biljetter imorgon, tror vi behøver det så vi vet var tusan vi ska børja nånstans:)

Justeee, om det är någon som har lust att vara hundvakt åt den finaste Issie i världen på lørdag så säg till!!

Och såå.. har ju gått med i något som heter Buzzador, eller jag blev medlem før ett tag sen men nu har jag fått vara med i min allra førsta kampanj:)
Det handlar om att man får prova på olika produkter eller tjänster och sedan ska man avge en rapport om vad man tyckte.

I denna kampanjen fick man prova "Lovefilm" i en månad, har hørt om denna hemsidan innan men trodde inte att den fanns i Norge
Det är en hemsida där du kan hyra 4 filmer i månaden før 79 kr, två åt gången och behålla filmerna så länge du vill, men kan inte få två nya filmer förrän man skickar tillbaka dom två man har hemma.

Så nu har jag beställt och fått hem två av filmerna jag hade satt upp på min "filmlista" nämligen "Boy A" och "Atonement".
Båda två tunga drama filmer, Morten såg inte så nøjd ut men herregud lite ska man väl få før att man har tittat på 7 säsonger av "24" och 3 av "prison break".

Om det låter som nått ni hade tyckt var roligt kan ni ju kolla in det här: 

http://www.buzzador.com?refstr=Abeautifulmind&lang=NO



Nu blev det ett ganska långt inlägg till er mina kära vänner och familjemedlemmar:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har sett bägge filmerna, tyckte dom va sådär...va iofs ett tag sen, men hade förväntat mig nåt annat så jag vet att jag blev rätt besviken!



Snart kommer du hem gumman! Fan va roligt det ska bli med Rotenkampen och Annas födelsedag! :)

2010-08-20 @ 06:47:14
URL: http://sannamattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0